Tomt..

I torsdags skickade jag ett mess till pappa och frågade om jag skulle få låna lillebror hem till mig från fredag till lördag. Kändes lite jobbigt att behöva sova själv. Haha, man blir fort bortskämd. Givetvis fick jag de, så pappa kom med han igår på eftermiddagen. Då han kom var vi och handlade, sen börja vi tvätta eftersom att jag hade tvätttid mellan 19-22. Sen plockade vi fram godis, chips, dricka och slog på kalsson på taket. Så troligt söt film, sen busade lilleman en del med lill kissen som vi har skaffat oss. Helt klart en underbart mysig kväll som måste göras om.

Kring ett kom pappa för att hämta han & då bestämde jag mig för att följa med till norrfjärden. Nu har vi precis ätit middag. På en stund ska jag ta och platta håret och sen sminka mig. Ikväll blir det att dra in till stan & checka läget! Vi kanske ses där!

Nåja, nu ska jag gå och ta en alvedon & sen blir de att gå ut på balkongen och ta en rök..

Jo, förresten... Imorron ska jag tatuera mig!!

Ajja, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

vad ska du tatuera ?:)

2009-08-15 @ 19:02:42
URL: http://annajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0