Usch så varmt!

Men man kanske inte ska klaga då värmen väl är här eller? Men det börjar bli intensivt nu, man orkar inte göra någon nytta som att typ städa, laga mat osv. Nåja, idag har jag faktiskt tagit mig i kragen och städat en del. Men är fortfarande inte klar, men börjar dock bli hungrig. Funderar på att laga mat så man kan stoppa något i magen och så man får lite energi till att städa klart.

Det har varit riktigt dåligt med uppdatering sen jag öppnade min blogg igen. Men det har varit så fruktansvärt bra väder denna vecka så man har inte alls haft någon vidare lust att sitta och blogga framför datorn.

Nu blir de att kila ut och röka och sen laga mat!
Mums, jag är hungrig som FAAAAN!


Pussdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0