kommentera inte en massa osanningar.

Många av er som kommenterar tycks inte känna mig, ni kanske tror att ni känner mig, men ni tycks inte göra de.

Dom som känner mig vet hur jag mår, vem jag är lycklig med och vad som gör mig glad. Så jag vore tacksam om folk som inte känner mig kommenterar hur jag mår och vad jag ska göra och inte ska göra.

Sen vore de mycket enklare om folk vågade stå för vem dom är, vissa gör de och de är jag tacksam för. Men å andra sidan, sitter man och kommenterar osanningar så är de väl inte alltid så lätt att stå för detta heller.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man behöver inte känna dej för att se att du mår Dåligt.

Och sen så behöver man inte känna dej för att fatta du mår fan efter att du är med din mammas man.

Och dess utom skulle ha haft barn med mammas man.

Har du nån gång funderat hur andra tar detta det du/ni gör?

Om inte tycker jag du bör fundera en gång till.

2009-12-07 @ 14:22:23
Postat av: Anonym

För en tid sen så fråga en lärare en del elever om dej på skolan om vi visste vem du var och så.

Och om vi sett till dej nått på skolan vilket vi inte har.

Då vi fråga vad det handlade om så sas det att det var en utredning kring dej lilla stumpan det låter inte som om man mår så bra då eller har jag fel.

Du tycks ha hoppat av din skola det är ännu ett tecken på att du inte alls mår så bra stumpan där.

Sen vet jag att du har förtärt en hel del alkohol,varit gravid,tagit din mammas man.

Kan man må bra då? Ne så försök inte att få nån att tro du är lycklig med ditt val i livet för det är du inte.

Känner en du uttalat dej till me så och du grät så inte mår du bra vem försöker du lura?Dej själv?Går det bra?

Man behöver inte känna dej för att fatta du mår skit dåligt skulle vem som haver gjort i din sitts med allt.

Men som sagt var och en väljer sitt liv själva du valde att offra mycket för att må fan.

Trist men tyvärr sant.

2009-12-07 @ 17:30:48
Postat av: Malin

Jag har sett dig och du ser inte så väldigt lycklig ut. Och folk har sett dig med Christian och dom säger att NI ser ut som om ni åker in på psyket nästa.. Men och andra sidan, tror inte någon kan vara lycklig att vara med sin mammas man utan att dom ens är skillda!

2009-12-07 @ 18:20:20
Postat av: Anonym

Inget barn är glad,lycklig av att vara utan vare sig sin mamma eller sin pappa eller sina syskon.

Och absolut inte av att vara med sin mammas man.

Har jag fel?

2009-12-08 @ 10:04:51
Postat av: Anonym

Malin du har rätt.

Man ser ju det på dom att dom inte mår bra alls.

Men inte så konstigt vem skulle kunna må bra efter att ha offrat allt för att lura sin mamma att lämna sin man och hur mamman förtjänade bättre man än han och sen visar det sig att hon va själv ute efter mammans man.

Sjukt hela historien äckligt med.

2009-12-08 @ 17:15:40
Postat av: Anonym

Låt Stina vara ifred, kan ni inte läsa hon vill inte ha en massa kommentarer.

2009-12-08 @ 22:14:51
Postat av: Anonym

Låta nån vara ifred som håller på som hon gör.Nja det är nog inte det rätta

Hon bör vägledas rätt denna tjejen ser du hon är illa ute som slutat skolan.

svikit sin mamma och hennes släkt.

Svikit sig själv framför allt och detta är nog nått som flickan inte mår bra av.

Ta tag i dig tjejen

2009-12-09 @ 22:45:42
Postat av: Mutthalainen

Sluta kasta skit på en person när ni bara gömmer er bakom skärmen där hemma. Låt Stina leva sitt eget liv som hon har valt det, ni kanske tycker det är ett dumt val...men det är hennes EGET val. Det räcker med att ni kommenterar en gång vad ni tycker. Stina behöver inte bli trakasserad på hennes egna blogg. Hon är vuxen och gör sina egna val! Acceptera det och lämna henne ifred. För seriöst, som ni beter er är bara patetiskt och omoget. Stå på dig Stina!

2009-12-11 @ 00:36:01
URL: http://Mutthalainen.panatet.se
Postat av: Fia

Förlåt Stina om jag skriver detta nu..det ligger egentligen emot min egen text. Men hur orkar alla dessa människor diskutera över en annans sida??? Skaffa varandras telefonnummer istället! Om ni nu ska göra kommentarer så gör en på Stinas eget inlägg som är meningen, inte på varandras kommentarer!! Tror ingen mår bra över att se att alla möjliga och omöjliga människor blir osams av andras lycka och olycka. Vad trir ni själva??????? Puss på dej Stina, hälsa Christian.

2009-12-14 @ 17:18:40
Postat av: Anonym

och att man som släkt och vänner stödjer en flicka på 17-18 år att ta sin mammas man in i sitt liv är det att vara så smart?att man uppmuntra ett barn att leva ihop knulla sin mammas man.hm

Det är inte att lära vad som är rätt och fel enligt min mening.

Den flickan mår inte bra alls och kommer hon aldrig att göra och släkten hennes och hennes vänner hjälper henne inte att må bra med att stötta ett sådant beslut usch

Försök tänk er in i situationen själva om detta skulle gälla er själva det skulle ni inte gilla då va?men då är det väl en annan sak va? ja just de.

Försök tänka er in i Stinas och Bettys situation då.

men det är ni för omogna för.

Hälsa Christian.skrattar

2009-12-14 @ 18:48:49
Postat av: Anonym

och till Fia du verkar då vara den som verkligen mår gott av andras olycka och lycka.

Välj själv vilket.

Du som hjälper flcikan att glöra fel du med som jag ser det nu fast än jag trode det va mer rötter i dig än så.

2009-12-14 @ 18:51:07
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bra där du nu bor i Norrfjärden.

2009-12-21 @ 01:51:11
Postat av: isa

Hon har väll inte alls hoppat av skolan. Fakta, människor, är det viktigaste att ha innan man lämnar kommentarer.

2009-12-22 @ 14:37:53
URL: http://iibubbles.blogspot.com
Postat av: En läsare

Ville bara önska dig en God Jul! Hoppas allt löser sig för dig!

2009-12-24 @ 08:17:48
Postat av: Anonym

God Jul Kristina men vill informera dej om en sak som jag inte kan tänka mej att du vet om.

Din kille går runt till ditt ex Och hennes släkt/vänner och påstår att det barnet du väntade inte var hans utan att du varit med nån annan medans ni var ihop.Att du bedrar han.

Jag börjat tro mer och mer på det skit jag hör om han nu.

Du är värd bättre kille än han tänk på det.

God jul vännen

2009-12-24 @ 10:06:10
Postat av: Linda

Herregud alltså! Folk som sitter och säger att stina inte mår bra, vad vet ni om de? Det är väl ändå hon själv som måste känna det? Eller är det någon telepatisk grej mellan henne och alla? Tycker folk är så sjukt omogna när dom först sitter och klankar ner på henne och sen inte vågar stå för vem dom är. Idioter utan liv är allt ni är, patetiska idioter. Låt stina leva sitt eget liv med vem hon vill. Om hon känner att hon vill vara med Christian så låt henne, om det är de som gör henne lycklig. INGEN har någonting att säga till om när det gäller den saken. Det är ju inte direkt så att dom har tvingat varandra att vara med varann? Dessutom är dom båda myndiga och gör vad fan dom vill :) Väx upp och skaffa er ett eget liv för fan..



Stina, kom och hälsa på någon dag så du får se lillkillen, Vi bor ju nära varandra igen ;) Och hälsa Christian :)



Kram

2009-12-27 @ 11:54:55
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0