19 Juli

Igår på förmiddagen blev jag upphämtad här hemma av pappa och dom :) Vi for till norrfjärden där Oliwer skulle firas. Många paket och en massa fika. Sen mot kvällen körde dom hem mig.

Då blev de lite party! Drog in till stan, men jag tröttnade så jag ringde Tobbe och bad han köra hem mig. Så efter en liten stund kom han & Jimmy och körde mig hem. Tack för de!

Idag är jag inte alls så pigg, tror jag har fått tillbaka febern. Trots värmen som varit idag har jag varit fullt påklädd och hållt på att frysa ihjäl.

Kom för en stund sen hem, har varit inne i stan och ätit.

Nåja, nu ska jag plocka upp här hemma lite, sen ska jag och hämta min säng :)

Hur har er helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0