22 Juli

I dessa lägen ser man verkligen vilka som bryr sig om en och finns där för en. Nu ska jag gå vidare med mitt och tänka på mig själv i första hand. Nu är jag så less på att ta skit från folk, skit som jag verkligen inte förtjänar. Men nu är de stopp! Ni ska inte få ta min lycka ifrån mig.

Dom som misstycker, jaa.... De är erat problem!

Sen vill jag tacka er alla som finns där och ställer upp, lyssnar och kommer med goda råd. Tack, hoppas ni förstår hur uppskattade ni är =) GULD!

Nu ska jag ta och kolla klart på programmet som jag började kolla på för en stund sen. Blev reklam & då kände jag för att skriva av mig lite.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kommer hela livet att vara,det finns guldkorn som glimmar,andra som stjäl ens energi och glädje..

Lär dig att sortera och lägga din kraft på dom som förtjänar det !

kram på dig!

2009-07-22 @ 12:02:43
Postat av: PiinkY♥

hej såg ditt sms nu , har inga pengar så kan inte svara..Nää tror inte de ska in en snabbis imorgon på dagen men blir inget på kvällen för min del ,har inga pengar ,

2009-07-24 @ 00:24:39
URL: http://annajunttila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0