Är det som du säger?

Varför fortsätter du älta och dra upp samma saker hela tiden ? Var det inte du som ville gå vidare, du ville inte ha med mig att göra. Dina ord inte mina, så lägg inte över skulden på någon annan än dig själv.

Men om det är så att du vill gå vidare i ditt liv och glömma mig för att du har ett bra liv utan mig, varför slutar du då inte att kommentera en massa hela tiden? Låt mig bara vara istället.

& om du nu känner att en flytt söderut skulle göra dig gott, så varför inte?

Vet du varför jag gjorde en blogg? Jag gjorde den för att kunna skriva av mig, om allt mellan himmel och jord, här är ett ställe där man ska förvandla tankar till ord och skriva precis vad man känner, gör osv.

För mig har bloggen varit en bra hjälp senaste tiden, för att jag ska kunna få ur mig saker jag behöver få ur mig. För att slippa hålla allt inom mig, för att orka med själv....

Ska du ta även detta ifrån mig eller ?

För just nu, just nu funderar jag starkt på att ta bort bloggen, sluta blogga för gott.

Är det en bra ide eller?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätt ett lösen på bloggen om det känns bättre,det är bra att skriva av sig och få ner det tunga "svart på vitt" Lämna lösenordet till dom du känner dig bekväm med ! Kan vara bra att gå tillbaka och läsa sen, bearbeta lite...

Lycka till / Mia

2009-07-09 @ 18:43:59
Postat av: Anonym

Ja men visst sätt lösenordskyddat om du inte vill alla skall kunna läsa din blogg det har alla rätt till så.och välj och vraka vem du litar på men tänk dig noga för i saken.Det finns folk du inte bör lita på alls som sitter här och skriver tänk på det bara.

2009-07-10 @ 20:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0