Jag ska hoppa på jorden tills den blir platt, sen ska jag knuffa dig över kanten!

Jag kan inte sova, fan vad jag hatar detta. Har inte kunnat sova alls dom senaste veckorna och jag håller på att bli galen. Blir jobbigt i längden då man inte kan sova på nätterna och inte på dagarna heller. Från början trodde jag att det var för att det var så otroligt varmt ute. Men idag är det inte ett dugg varmt men ändå kan jag inte sova. ÅHHHH!

Men det kan ju bero mycket på då det finns personer som gör allt för att trycka ner en och se till att livet ska bli till så mycket pina som möjligt. & just du av alla, helt otroligt!

Det är fan du som ska finnas där och stötta i dom svåra stunderna. Men så är det inte alls, för det är DU som skapar dom svåra stunderna och gör allt till ett helvete.

Då allt är nog tungt ser du till att allt ska bli så mycket värre!

Tänk om man fick föra sina egna val helt och hållet här i livet, fan vad enkelt allt vore då!


Menmen, jag kämpar på efter allt som jag alltid annars fått göra.. Jag kommer klara mig med tiden. Bara jag får lite tid att smälta allt och gå vidare. Sen vill jag bara glömma dig.



Sen har jag funderingar kring andra personer också, fyfan vilket svek. Jag trodde verkligen att du var min vänn. Men icket. Men som sagt, då livet är svårt, då det är många långa uppförsbackar det är då man ser vilka som är ens sanna vänner.



& jag trodde du var desamma, men kanske inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom som inte ser sanningen just nu, dom upptäcker den senare,när dom själva blir drabbade. tror på dej!

2009-07-05 @ 09:15:52
Postat av: Anonym

Förstår om det gör ont,då den som ska vara närmast sviker.......Allt ska handla om "dom" ...drama ,intriger ,osv

Det är en viss personlighet bakom det,tyvärr !



Har alltid varit,det är,och kommer alltid att vara.



"Väx upp " finns inte.



"Dom" lever i sin egna tankevärld ,utan empati för andra.Deras sanning är sann,hur fel det än må vara.

Deras lögn är även en sanning,som inte går att ändra.



Tänker på dig /

2009-07-05 @ 10:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0