Trallalallala!

Du vill inte längre ha mig i ditt liv, så varför då inte göra det så lätt som möjligt. Det är inte så mycket svårare än att släppa taget! Det var du själv som sa att detta var vad du ville!

Jag vet att en vacker dag, då jag blivit äldre, bildat mig en egen familj, då är det du som kommer ångra dig i slutändan! Detta var ditt val, inte mitt. Men vill du inte ha med mig att göra nu, då är du inte välkommen in i mitt liv vid senare tillfällen heller.

Duger inte det får dig att finnas här nu, så duger det inte för mig att du kommer krypandes senare!



Kolla bara, jag klarar mig fint utan dig också!

Kommentarer
Postat av: jonna

sv. tack, detsamma :)

2009-07-09 @ 15:08:16
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0