=)

För jag är starkare än du,
ja jag är starkare än du de har jag lärt mig nu ;););)


Kommentarer
Postat av: Hulda i Rosvik

Hej!

Jag känner din mamma sen gammalt och jag tycker du ska stå på dej. Du är stark och jätteduktig och du klarar det....du är jätteduktig!!! Din mamma är en sjuk människa som sin biologiska pappa Hans.

Så strunta i henne...du är värd så mycket!!!



En som vill dej väl!!

2009-11-15 @ 10:36:51
Postat av: RAIJA

Men snälla ni... ta å sluta dra in folk ni inte känner... som Stinas morfar... det tar ju aldrig slut detta... gå vidare i era liv....

2009-11-15 @ 16:44:56
Postat av: Anonym

Hej Christina.



Och du vet att denna Hulda inte känner din mamma med.

För innerst inne så vet du vad din mamma går för.

Och detta förtjänar hon inte det vet vi båda två.

2009-11-16 @ 08:20:26
Postat av: Anonym

Förtjänar inte stinas mamma de här? Det är förfan hon själv som valt att ha det som det är nu. Hennes val! Låt stina vara, hon har det så mkt bättre utan henne!



Stå på dig tjejen, du är grym =D

2009-11-16 @ 20:17:08
Postat av: Anonym

Till Raija. Hon kanske mycket väl känner stinas morfar och ser likheterna med hennes mamma o han. Du har ju själv varit osams med henne, o även pratat mycke skit om henne o nu sitter du o försvarar henne, du vet själv hur hon är och behandlar sina barn o då menar jag inte bara stina de är ju faktiskt fler barn som inte vill vara hos henne, o något är väl ändå fel när de blir så? O jag tror att även du förstår att hon kommenterar stinas blogg, då blir de ju många som vill försvara henne också stina alltså.

2009-11-16 @ 20:39:36
Postat av: Hulda i Rosvik

Christina!!!

Jag känner Stinas mamma ganska bra, men vill inte ha med henne att göra. Hennes riktiga namn är Mona Lundberg, hon heter Elisabet nu som hon tagit efter sin mamma. Hennes biologiska pappa heter Hans Lundberg. Hon har bott i Älvsbyn för ca 8 år sen och varit gift med en kille som heter Mats som hon skiljde sej från efter ca 3 månader. Så om du tror att jag inte känner "Betty" så tar du fel.....hon är lika sjuk i huvet som Hans

2009-11-17 @ 18:22:26
Postat av: Anonym

Jag kan bara hålla med i det Raija skriver här och får en stackars ung tjej att gå i villospår som förstör hennes liv totalt men det får ju ni leva med.

Lägg ner för guds skull.

2009-11-17 @ 19:30:13
Postat av: Anonym

Du har blivit stor kusin igen . En liten EVa har kommit idag . Då vet du =)

2009-11-17 @ 21:53:42
Postat av: Anonym

RAIJA kanske ska lämna sin mail så kan folk kommentera på hennes sida istället, när hon har så mycket att invända mot här, så slipper folk förstöra din sida. kram o stå på dej Stina!

2009-11-18 @ 18:33:07
Postat av: Anonym

Hulda i Rosvik.Fejken där.

Om du ville Kristina väl då skulle du inte sitta och skriva så som du gör för alla barn älskar sina föräldrar oavsett.

Det du skriver gör inte så att Kristina mår nå bättre alls och väl vill du henna inte du gottar dig på andras problem.Tack för ordet

2009-11-18 @ 18:45:04
Postat av: Anonym

Men att folk orkar hålla på i andras liv så här när skall ni växa upp?

2009-11-19 @ 18:03:41
Postat av: Raija

Ja alla vet att Mona å jag har varit osams... nåt fel med det... men JAG är vuxen å uppfostrat på ett bra sätt... GLÖMMA Å FÖRLÅTA... å det ju just det jag har gjort... om inte ni klarar av det då är det upp till er. Men ni behöver väl inte fortsätta att prata illa om andra. Det gjorde man i nedre skolåldern va!!!

Å Mona är inte uppvuxen med sin riktiga pappa så tycker att det är fel att nämna hans namn här. Eller vill ni nu påstå att Monas mamma (min bästa väninna) är orsaken till allt. Å vet att Stina med kan prata illa om hela släkten... så snälla,,, >SLUTA innan det är för sent. NI vet inte hela sanningen inte jag heller.

Å jag lämnar inte ut min email adress. Ni är så välkomna att prata med mig personligen. På det sättet kan vi ju se vem som ljuger å vågar stå på sig.



Men sluta skriva här på andras blogg... ni snackar att <Mona gör si å så men ni (även just nu jag) gör samma fel. Så tänkt efter.

2009-11-19 @ 20:14:39
Postat av: Hulda igen

Jag gottar mej inte, jag tycker synd om Stina som har en psyksjuk mamma.Jag känner Mona och vet vad hon går för. Jag önskar Stina all lycka här i livet

2009-11-21 @ 16:15:30
Postat av: Anonym

Till Hulda i rosvik som då är en fejk.



För det första så kan jag säga jag känner Betty mycket mycket väl.

Och ja hon har varit gift med en kille som heter Maths i Älvsbyn ja.(Men detta är rykten du hört och lagt ihop)

men det stämmer saken är då den att dom var inte gifta i 3 månader.

Vars har du fått det ifrån?!

Jag vet hur länge dom var gifta så men uppenbarligen inte du som jag ser nu.

Sen tog hon ut skilsmässan av förklarerliga skäl tror du skulle gjort det samma om du vore Betty i den sitts han satte henne i.

Men vad saken gäller tänker jag Inte upplysa dig/er om.

Det får räcka med skitsnack som ni lägger ihop till en salig soppa för en soppa är just vad detta är.



Hoppas Christina kan visa sig vara mer mogen än er i detta som sker och lämna er alla utanför det hon bör fixa till med sina släktingar som hon själv tagit avstånd till.

Allt går att repa om man vill.

2009-11-21 @ 16:37:02
Postat av: Anonym

En fråga går det verkligen repa? måste inte då Stina göra allt sin mammas släkt till lags, och kanske lämna andra, som hon kanske tycker om? Vad tror du själv Stina? Kram

2009-11-21 @ 21:25:42
Postat av: Anonym

Du känner ingen Mona alls ser du.

Och det är vi många som insett då vi läser vad du påstår om henne som inte är sant alls .



Till och med Kristina vet att detta inte är sanningen om hennes mamma.



Du gör inte saken nå bättre med att klaga å ha dig mot kristinas mamma Kristina mår nog dåligt bör inte du låta hon vara ifred nu va?

TYCKER VI IALLA FALL

2009-11-22 @ 13:34:45
Postat av: RAIJA

inga kommentarer alls... ni vet vem jag är så kom personligen till mig nästa gång

KRAM

2009-11-22 @ 16:04:52
Postat av: Fundersam

Ett inlägg på 2 rader har blivit en hel diskution här. De har inte kommit något nytt inlägg sen den 14. Jag kan inte se på denna blogg att Stina blandat in någon. Sen är de folk som vill lägga sig i på gott och ont men att sitta och säga att hon borde fixa med släkten. Allt kan ju inte va på hennes ansvar. Hoppas du fortsätter leva ditt liv som du vill leva de inte att du lever de som andra vill.

Ta vara på din ungdom :D lev du vet att de finns personer som älskar dig och till dom kan du komma vilken tid på dygnet som hellst

2009-11-23 @ 00:25:59
Postat av: Anonym

Läser det sista inlägget, om att Christina ska ordna upp det med sina släktingar. Är de inte Mona som ska ordna upp de isåfall med sin dotter? De är väl hon som bett sin dotter dra åt helvete eller har jag missuppfattat?

2009-11-23 @ 15:47:16
Postat av: Anonym

Om man nu är så stark som du påstår dig vara varför skyltar du med det då?

Jag tror du mår fan innombords med all rätt.

Jag tror att du är livrädd att tappa taget du saknar nog din mamma och så som det en gång var,

Lika mycket som jag tror din mamma saknar det med.

Ni är båda tjuriga och vägrar innse det är så.

Vad jag tror ialla fall.

Kan lova du gråter en hel del av saknad av din mamma för jag vet ni stått varandra mycket nära.

Det är ju så tragiskt att du valde han framför din egen familj släkt bara.

Är han verkligen värt detta? att du aldrig kommer kunna va avslappnad och må bra?

Försök tänka om vad som är värt och inte värt.

Innerst inne så vet du vars du har din mamma lika mycket som du vet vars du har din kille,Du vet vad han går för.

2009-11-25 @ 10:47:38
Postat av: Till hulda

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att någon gammal tant som heter hulda sitter och skriver sådana saker som "MEJ" och "DEJ" en fjortis som sitter bakom tangenterna är då min mening, sluta lägga er i alla andras liv och gå vidare alla istället, vad hjälper det er att sitta här å skriva en jävla massa skit?

2009-11-25 @ 22:01:49
Postat av: Anonym

Du innan du påstår dej vara stark börja då att se ut som en sån med innan du skriver det,

när jag har sett dej ute med din pojkvän så ser man att du inte är stark eller särskilt lycklig alls.

Tycker du detta var värt allt strul du fått och kommer att gå igenom resten av ditt liv?

Jag skulle nog inte tro det.

2009-12-06 @ 18:16:21
Postat av: Anonym

Är det vad du försöker intala dig själv eller?

Du om någon är en svag person en stark person gör inte som du gjort och gör.

2009-12-14 @ 18:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0