Vad har ni för problem?

Sitter för tillfället i norrfjärden. Blir här ett par timmar till, sen vet jag inte riktgit vad som händer. Någon som är sugen att hitta på någonting? Hör i så fall av er.

Idag på morgonen var jag till tandläkaren, de gick relativt bra. Men nu sitter jag med en bedövad käft, det känns inte fullt lika kul. Har nämligen lyckats bita sönder en lagning. Nåja, nu är de fixat iaf.

Sen då man loggar in på bloggen för att skriva ett inlägg känns det inte allt för kul att se kommentarerna som kommer. Om de nu är så att ni inte känner mig men ändå stör er så förbannat mycket på mig som person, varför ens läsa bloggen då? Men jag vet nog mkt väl vem de är som skriver trots att dom säger sig vara okända osv. Jag skulle uppskatta om ni kunde stå för vem ni är.

Men ni kanske inte vågar de för att det är en massa skit som ni skriver, det ligger inte ett enda sant ord i allt som ni skriver.


Sopa rent framför er själva innan ni klagar på andra.


Ta hand om er!
/ Stina

Kommentarer
Postat av: Mutthalainen

Så jävla sant, känner man att man stör sig på bloggen så är det ju bara att låta bli att läsa, right? Stå på dig! Det är din blogg och du skall kunna skriva vad du vill utan att få en massa taskiga kommentarer. Även fast vi har haft våra "bråk" mellan varann så skall du veta att jag tycker att du skall stå på dig! Du förtjänar inte att behandlas så dåligt som du blivit och det är fan illa med allt skitsnack. Men vänd dem bara kinden till och visa dig stark :)

2009-11-05 @ 16:03:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Stå på dig stina! Du är duktig och stark.

Du gör klokt i att bryta med mor din,hon är ju knäpp.Efter att ha läst hennes blogg så förstår man ju att hon är riktigt dålig,kritisera sina barn och lägga ut sitt liv så där....ni har nog fått skämmas en hel del. Vi är många vuxna som är bekymrade över hur hon behandlar sin familj.Men va fan kan man göra? Lycka till i livet!!/Förälder

2009-11-05 @ 23:46:27
Postat av: Anonym

otäck släkt du verkar ha, åtminstone på din ena sida. stå på dej låt dom inte få förstöra ditt liv!

2009-11-06 @ 10:52:07
Postat av: Anonym

finns för dig i vårrt och torrt :)

2009-11-14 @ 10:35:44
URL: http://jenniferniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0