Tillbaka till mitt bloggande igen.

Nu gör jag ett nytt försök att börja mitt bloggande igen. Det är mycket som har hänt i livet senaste tiden som har gjort att jag har valt att ta en paus från bloggandet en  stund. Sen har min dator varit på semester någon vecka också och blivit tillfixad en del, Tack för hjälpen :)

Men heeeey, nu är jag tillbaka igen.

Har till och med hunnit att skaffa mig en hund :) Bilder kommer in senare, har inte lagt in någonting på datorn ännu. Men de kommer :)

Men just nu har jag inte riktgit tid att sitta här, hade bara tänkt berätta att jag är tillbaka igen. Så håll utkik ;)



Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja inte är det så lätt med allt du ställer till med.

2009-10-29 @ 18:17:28
Postat av: Linda

HAHA, herregud! Ska dessa anonyma fegisarna börja kommentera igen? ;D Skaffa er ett liv och lägg er för fan inte i andras. Vad Stina gör om dagarna, nätterna, på veckorna och helgerna är upp till henne din nyfikna fan ;)

2009-11-03 @ 15:02:37
URL: http://lindamadelen.blogg.se/
Postat av: anonym

va kul att du är tillbaka och det MÅSTE vara din mother som skriver föregående inägg!!

2009-11-04 @ 20:35:05
Postat av: Anonym

Hoppas nu att jag kommit till rätt blogg så rätt person får informationen jag har att ge henne.

Din kille C är inte bara ihop med dig ville du skulle veta om det för din egen skull.

När han påstår han jobbat svart så är han med en annan tjej(mig) och då slår han även av sin mobil det förstår jag nu varför han slår av mobilen för. Jag har fått veta att han har inte bara mig.

Det är ganska irriterande då man ringer för att söka han och den är av.

Men nu förstår jag varför,för att inte bli avslöjad.För när han är med mig så gör han exakt samma sak.

Men en sak är då säkert att vi två är nog inte dom ända han varit och är med.

Har tagit reda på mer kring han så otrogen har han visst varit mot sin fru med han är visst gift.

Och en gång otrogen alltid otrogen sägs det ju.

Gör som jag sök en annan kille en du kan lita på det finns sånna med han kommer aldrig förändras säger som en bekant till han sa,han har alltid gjort så här,varit med flera samtidigt han kan inte hålla sig till en.

Lycka till

2009-11-05 @ 08:47:48
Postat av: Anonym

man förstår direkt vem som skrivit inlägget till dej. tro inte på henne, låt hon inte få förstöra något för dej!

2009-11-05 @ 17:01:43
Postat av: rut

eh exakt samma felstavelser som din mor har på den där långa kommetaren snacka om AV

2009-11-06 @ 01:43:16
Postat av: Linda

Om nu Stina är tillsammans med christian så är det helt och hållet upp till henne. Du som sitter och skriver anonyma kommentarer att han inte bara är med henne kan enbart hålla käft för du har inget med de att göra när du inte ens vågar stå för vem du är. Det ligger ingen sanning i de du sitter och säger när du inte ens kan skriva ut ditt namn. Om han nu har varit med dig också, varför kan du inte berätta vem du är då också? För jag menar, stina borde väl få veta det isf? Och eftersom att du är med christian så borde han ju också veta vem du är och då är det ju ingen fara att säga ditt namn :) Ljug för någon annan istället ;)

2009-11-07 @ 17:55:44
URL: http://lindamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0