Skulle du kunna slå dina barn?

Jag kom hem för bara en liten stund sen. Har umgåts med Jossan, David, Johan och Vickan idag. For in till stan och käkade, riktgit gott. Senare på eftermiddagen drog vi iväg till luleå där jag inhandlade lite kläder. Aldrig helt fel, en mjukisdress. Grymt skönt måste jag säga.

Efter de drog vi hem till mig, jag duscha och så. Sen in till stan och träffa lite folk, sen till Jossan och David och efter de in till stan igen.

Träffade även på ett riktgit fyllo ;) HAHA! Tror verkligen att du behövde sängen, helst ett par timmar innan vi träffade dig också.

Nåja, nu sitter jag hemma. Funderar på att leta fram någon film och kolla film och sen försöka sova!




Förstår mig inte riktgit på dig, hur man man slå sina egna barn? Själv skulle jag aldrig och då menar jag ALDRIG kunna kröka ett hårstrå på mina egna barn. Du behöver verkligen hjälp!!!!!!
Eller de kanske bara är jag som är ute och cyklar, men de är iaf min åsikt, tror inte att ni heller skulle kunna stå och slå och sparka på dina barn. ELLER?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej man får inte slå sina barn, visst kan barn o föräldrar ha olika åsikter, men så långt får det aldrig gå att man slår sitt eget barn. Då är man ju psykiskt sjuk i skallen är min åsikt, och säkert många tycker detsamma. Den föräldern som gör så kan ju inte älska sitt barn, vore jag i din sits och vet om detta skulle jag göra en anmälan, för de brukar ju upprepas när dom en gång börjat tyvärr.

2009-09-05 @ 09:39:35
Postat av: Anna

Nej, slår man sitt barn så har man verkligen gått över gränsen och behöver läggas in på psyk och få hjälp.

2009-09-06 @ 15:10:41
Postat av: Anonym

Aldrig att man slår sina barn de är de finaste och vackraste vi fått, så tycker en normal mamma. Att man kan bli oense med sitt barn de kan man, men så långt får de aldrig gå att man slår sitt barn, då är man onormal. Ibland mår man kanske bättre utan en elak mamma? Kram

2009-09-16 @ 07:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0