Till dig, just dig du vet vem du är!

Efter att jag fått alla mina saker som du tagit av mig vill jag aldrig mer veta av dig. Du är ingen riktig mamma, du har inga känslor för någon eller något. Du är ett monster!

Jag hatar dig och då menar jag verkligen att jag HATAR dig. & att du påstår att jag har misshandlat dig, de bevisar bara hur sjuk du är.

Att man kan misshandla sitt eget barn, hum... Normalt sett misshandlar man inte sina barn..

FAN VAD JAG HATAR DIG!

Äntligen har jag fått upp mina ögon för vem du egentligen är & de alla har sagt stämmer så jävla bra.


 GÖR DE RÄTTA OCH SÖK HJÄLP FÖR DU ÄR SJUK!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ger dig en stor styrkekram! Håller med dig till 1000 procent.

2009-09-06 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0