Från en dag till nästa ...

Vi har precis kommit oss hem, har varit förbi i Norrfjärden. Vi tänkte passa på och hälsa på där då man nu under eftermiddagen börjat må bättre. För som sagt, från en dag till nästa kan jag vara lika dålig igen. Men de är ju inget jag direkt kan göra åt. Efter sommaren blir jag ju "botad" haha.

Imorgon tänkte jag fara på praktiken, just nu känns de så iallafall. Nu är de inte lång tid kvar alls. Har också nu under dom två dagarna jag varit hemma från praktiken hunnit med att kompletera ett arbete om Haiti så nu är de också klart. Känns kanonskönt, efter praktiken har jag bara ett arbete kvar att göra och sen är de bara att se fram emot ledigheten och försöka njuta av den då jag mår bra i kroppen.

Nu ska jag slita mig från datorn, lillen verkar ha ett träningspass i magen då han sparkar på för fullt. De är bara njuta så länge de varar för som sagt... Snart är de över.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0