Jag älskar att känna dina sparkar ..

klev upp för en liten stund sen, har inte alls sovit bra idag då förkylningen gör de så besvärligt och även ryggen som jag ofta har väldigt ont i men de är de värlt när lillkillen kommer ut.

Jag vaknade just efter åtta men låg kvar i sängen för att känna lillskatten sparka, de är så mysigt att känna sparkar de första man gör då man vaknar och som jag längtar tills jag får hålla lillen för första gången och se han för första gången. Vill att han ska komma ut NU!! Men tyvärr så går ju inte de, eller för hans skull hoppas jag att han inte kommer än på ett tag. Förresten, jag kom precis på att vi idag går in i vecka 27, så de närmar sig :)

Nu ska jag gå från datorn en stund, men vi hörs väl senare?
& förresten, tack till er alla nya läsare, hoppas ni stannar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0