Nu blir de en mysig tv kväll för oss..

Vi har precis kommit hem, då gubben kom hem från jobbet for vi till rosvik och hälsade på hos hans mamma och efter de vidare till hans mormor och morfar där vi var bjudna på middag. Riktgit gott och superskönt att slippa komma på någon middag för oss att laga idag. För jag har haft total hjärnsläpp.

Efter middagen for vi en sväng och träffade Jr, Johan och hans tjej en sväng & sen vidare för att handla och efter de hem.

Nu sitter jag i soffan med en vattenflaska & nu blir de tv tittande, kanal 5 för hela slanten ikväll. Efter desperata hemmafruar blir de sängen. Ska upp tidigt imorgon, praktik som gäller. Men vi hörs va ?

Sen vill jag tacka & välkomna alla nya läsare. De är grymt kul att se att de blir allt fler som läser bloggen och hoppas verkligen att ni kommer stanna kvar.

Pussdåå!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag sitter med kommentarer nu och precis ätit lite. Ska plugga strax. Hade ni trevligt igår?

2010-04-07 @ 08:53:30
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0