13 December..

Julen närmar sig med stormsteg, endast 11 dagar kvar tills vi får spendera en jul tillsammans som en riktig familj, Melkers allra första jul. Åh, jag längtar!

Jag tycker verkligen att julen är mysig, umgås med familj och bara mysa. Denna jul kommer vi att spendera i Norrfjärden med min familj. Men på förmiddagen åker vi en sväng till rosvik så Melker får träffa sin farmor mfl. Jag känner på mig att denna jul kommer bli kanonfin!

Nåja, idag efter att vi ätit middag for vi förbi och hälsade på hos Christoffer, vi hoppades även på att få träffa vovven han och Melinda köpt men Melinda och vovven var på ranten hemma hos hennes föräldrar. Men de går säkert fler tåg.

Melker har ätit sitt kvällsmål för ett tag sen så han ligger tillsammans med Christian och ska till att somna. När han har somnat ska vi nog lägga oss i sängen och kolla klart på sunes jul.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0