Idol och mys med mina grabbar.

Sitter och kollar på IDOL och myser med mina underbaringar. Melker börjar bli riktigt trött och han ligger just nu och myser på sin pappas mage och förhoppningsvis vill han somna snart. Han har börjat bita ännu mer i allt han får tag på. Spelar ingen roll om de är leksaker eller mammas fingrar. Bara de är någonting hårt att bita på. Kanske är tänder på G, men han är ju bara 4 månader och 1 vecka. Dom ska väl inte komma redan?

Blev tyvärr inte att hälsa på någonting i Norrfjärden idag, vi som hade hoppats på de när vi saknar dom så mycket & imorron är dom inte hemma och på eftermiddagen ska jag umgås med Lisa. Nåja, men söndag kanske om dom nu ska vara hemma.


bus tillsammans med pappa


Jag tror att Melker har somnat i pappas famn nu, skönt! Blir så jobbigt när han ibland är aldeles för nyfiken för sitt eget bästa och blir istället väldigt övertrött istället för att sluta sina två blå.

Nu ska jag ta och luta mig tillbaka i soffan med en glas cocacola tillsammans med karln.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0