Inga ideer?

Idag fick jag sovmorgon. Melker vaknade kvart i 9 idag. Vilket var skönt då de har varit en lite jobbig natt. Halv 11 gick jag och Christian för att se en film i sängen men Christian somnade fort så jag slog av datorn för att sova jag också och då vaknade Melker. Så han har sovit i vår säng hela natten och sovit lite oroligt.

Nåja, snart ska Melker få flaska och sen vila lite, sen när jag har lagt honom blir de att äta frukost för min del och sen städa lite. Vi började städa igår men orkade inte städa färdigt.

har som aldrig några ideer om vad man egentligen ska blogga om, är de något speciellt ni vill läsa om i så fall kan ni ju bara kommentera så går de nog att fixa.

Nu ska jag göra Melkers mat!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0