Mammas stora kille!

Idag blir mitt lilla hjärta 5 månader. Så idag kring halv 11 satte vi oss i bilen för att åka till BVC där Melker skulle vägas, mätas och vaccineras. Allt gick superbra och stor har han blivit. Så nu väger han 7955g och är 68.6 lång. Mammas stora kille! Helt otroligt. Han har växt 5.1 cm på en endaste månad.

Efter BVC for vi till Rosvik för att hälsa på Melkers gammelmormor och morfar och även farmor och Gunnar. Sen mot eftermiddagen satte vi oss i bilen för att åka från Rosvik till Roknäs där Christians farmor bor.

& nu har vi varit hemma två timmar ungefär. Christian håller på att lägga Melker och jag ska lägga mig i soffan och kolla på en film som jag har på datorn.

VI HÖRS!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Sv: Vilken tur. Det brukar vara ganska vanligt att man inte kommer så bra överens med svärföräldrarna och tvärt om.

Mitt ex gav aldrig mina föräldrar en chans och hade bestämt sig från första början för att dom var idioter. :P



Visst är det kul att se hur dom växer. Men iaf jag blir stressad av hur fort tiden går och att man inte har ett litet barn längre. :)

2010-12-23 @ 14:09:55
URL: http://mammatessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0