Prinsen kan fortfarande sova.

...För tillfället ligger Melker och vilar. Han var helt knäckt! Idag vaknade jag kring 8 tiden och var helt chockad att Melker fortfarande sov. 40 minuter senare så vaknade han och var lite smågnällig. Så jag ringde hjärtat på jobbet och frågade om han hade matat Melker något innan han for på jobbet men icke de.

När jag hörde de blev jag fruktansvärlt glad, han har sovit hela natten och sov så länge på morron innan han vaknade för att äta. Kanske hans tidigare somnrutiner har kommit tillbaka. För sen han var två - 2½ månad har han sovit hela nätterna, precis hela nätterna. Men nu senaste 2-3 veckorna har han tjorvat. För igår sov han också hela natten.

Mammas lilla prins är så duktig!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Sv: Jag håller med om att det är skönt när det är gjort. Men jag tycker mest det är jobbigt att börja. :)



Det är så skönt när dom sover hela nätter.

Hur gammal är Melker?

2010-12-17 @ 11:11:24
URL: http://mammatessans.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Sv: Ja jag håller med. Min flicka är 16månader och tycker också det känns som förra väckan vi var på förlossningen. :D

2010-12-17 @ 12:37:24
URL: http://mammatessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0