Svar på frågor



Här kommer svaren på frågorna som jag fick under min frågestund.

Hur gammal är Melker?
Melker är 4 månader och tre veckor på onsdag. Mammas stora kille!

Så hur trivs du nu med att vara mamma?
Jag trivs superbra med att vara mamma. Det är så mysigt att spendera dagarna tillsammans med världens goaste bebis. Att få se sitt barn utvecklas och lära sig nya saker för var dag som går. Det är inte förrens jag fick barn jag förstod hur mycket ett barn kan förgylla ens dag. Ett leende i början av dagen från min lilla gosse och hela min dag är räddad.

Varför börjde du att blogga?
Jag började blogga för att jag tänkte att de kunde vara en kul grej, sen har det gått upp och ner med min blogg. Ibland är jag flitig på att uppdatera och svara på kommentarer och ibland orkar jag inte med att blogga över huvud taget. Sen är det väl alltid kul att dela med sig av bilder och saker vi gör.

umgås du med dina syskon?
Jo, men tyvärr inte lika mycket som jag hade velat göra. Sen har jag en syster jag inte får ha kontakt med pga min biologiska mamma som jag inte har kontakt med.

Det blev inte så många frågor, men mer kanske de blir till nästa frågestund!
Hoppas att ni fick svar nog på era frågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0