Tyvärr inte haft tillgång till datorn.

Har inte kunnat uppdatera någonting idag då jag är sjuk och behövt vila mycket idag vilket har varit svårt när Melker sover så korta stunder under dagen. Christians mormor och morfar kom kring 12 och hämtade oss, då åkte vi hem till dom så som var med Melker medans jag fick vila. Vilket verkligen uppskattas, vad skulle jag ha gjort utan er?

Nåja, imorron kommer bilder och uppdateringar!

Nu ska jag gå in på toaletten med lilleman och byta bajsblöja, konstigt nog vill inte hans pappa göra de ;) Haha!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda - en vimsig mamma

ja verkligen =) kram

2010-12-07 @ 22:23:20
URL: http://holen666.blogg.se/
Postat av: lisa

Ja men det kan jag förstå :) det är ju så mycket nu kring jul :) men nog hinner vi allt göra luleå farligt för en kväll, hihi ;) Sköt om er, miss you too

2010-12-08 @ 05:40:24
URL: http://lisalejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0