Underbara barn..

Igår kväll var jag fruktansvärlt trött eftersom Melker har sovit riktigt dåligt på nätterna senaste tre veckorna och jag känner mig helt slut i kroppen. Men jag vill ändå inte att Christian ska kliva upp mitt i natten när han jobbar under veckorna. För han måste ju orka med jobbet, däremot på helgerna hjälps vi åt.

Men däremot inatt har han sovit fruktansvärlt bra, han vaknade till en kort sväng för att han ville ha tutten och komma och sova i vår säng så jag klev upp och tog honom till sängen och då somnade han direkt brevid mamma. Sen när han vaknade andra gången så kändes de så konstigt för jag kände mig riktgit pigg och utvilad... Eller relativt mot för alla andra nätter och när jag kollade på klockan var den 07.10.

Så han har sovit kanonbra och förhoppningsvis är det ingen engångsgrej. För så här bra har han sovit förut från då han var två månader. Så hoppas kan man ju alltid!

Jag har precis badat Melker och strax ska han få vila, han verkar rätt trött efter badet. Jag ska nog försöka orka läsa lite i körkortsboken. Men jag skulle behöva städa lite också. Eller städningen får nog vänta så kan jag göra de sen när han vaknar så får han ligga på golvet medans.



nu ska jag lägga Melker,
på återseende!

Kommentarer
Postat av: Elvira

Åh så fin han är, hur gullig som helst!

Hoppas ni har det bra! :)

Elvira

2010-12-17 @ 10:43:47
URL: http://elviralindholm.blogg.se/
Postat av: simone

vilken godbit :D

2010-12-18 @ 13:06:40
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0