Dagens sjukvård är så jävla kass...

I förrgår kväll då vi kom hem så satte jag mig i soffan och kollade på tv. Efter programet skulle jag gå till toan för att borsta tänderna. Men halvvägs dit så börja jag spy blod. Blev livrädd, så vi ringde upp på akuten för att höra vad man skulle göra om man skulle komma in dit och så.

Men dom sa att jag skulle avvakta, men skulle de fortsätta så skulle jag komma in dit på en gång eller ta kontakt med vårdcentralen beroende på vad klockan var.

Men under kvällen var de lugnt, så jag trodde själv inte att det skulle hänta igen, men på förmiddagen dagen efter hände de igen. Så jag ringde vårdcentralen men ICKET att jag skulle få komma dit.

Helvete vad less jag är dagens sjukvård.

Nåja, tur att de var gått över, eller verkar så. Förhoppningsvis slipper jag vara med om detta fler ggr.
Någon som har någon aning om varför de kan ha blivit så?

Men nu ska jag nog ta och städa lägenheten och så, sen blire att fara till pappa och hjälpa dom med lite saker, självklart måste man ju ställa upp och hjälpa dom så där någon gång ibland så mkt som dom har ställt upp på oss. TACK för att ni finns!

Älskar er!

Nåja, nu ska jag gå och ta tag i städningen.
Hojres!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har inte blödande magsår?

2010-02-18 @ 17:05:15
Postat av: Anonym

Sv: tack:), borde inte du ändra det här med namn, url/blog, kommentera, texten är väl för stor?

2010-02-18 @ 17:43:56
URL: http://ishaake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0