Mr and mrs smith

Kollade precis klart på filmen som jag var aldeles för trött för att se klart i går kväll. Har sett den förr, men de var så längesen så kom inte ihåg hela filmen. Men nu har jag friskat upp minnet.

Åh, är så sjukt rastlös. Finns typ ingenting att göra. Förutom att städa så klart, de går alltid. Men de orkar jag inte göra idag. Så, vad blir annars då?

Ikväll ska vi nog förbi pappa och cissi. Christian skulle nog dricka någon öl där tror jag.

Nä, nu ska jag kolla om de är någonting på tv!

Vad händer för er andra en lördag som denna?

Hojres!

Kommentarer
Postat av: nina

Vilken schampoo Änvänder du när du ska duscha?:)

2010-02-20 @ 16:01:00
URL: http://missburberry.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur känns det att vänta sin mammas mans barn?

Hörde dom är ju gifta än.

2010-02-20 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0