En lyckad helg.

Helgen har varit lyckad, umgåts med nära och kära inte alls helt fel.

Igår var vi till Lillpite en stund under eftermiddagen och kvällen. Stefan och Hanna hade inflyttningsfest, så de blev grillat där till middag och sen blev de väl en del öl och så också. Dock inte för varken mig eller hjärtat, men trevligt hade vi iallafall.
Idag har vi varit till norrfjärden och firat min lillebror som fyller 8 år idag. GRATTIS :) Han blev supernöjd med sina presenter..

Nu är de bara tre dagar kvar till beräknat BF datum, jag hoppas du kommer snart.. Mamma och pappa längtar så efter att få träffa dig.

under helgen har jag haft en del förvärkar och natten mot lördagen då jag vaknade trodde jag att JA de är snart dax eftersom att jag vaknade och hade fruktansvärlt ont, kunde inte somna om. Men efter ca 2 timmar avtog de och jag kunde somna om. Sen vaknade jag på morgonen och hade bara lite känningar som jag förövrigt har varit till och från resten av helgen. Så vi hoppas hoppas hoppas.

Nu ska jag gå och se hur de går för hjärtat som håller på att fixa i ordning bubbelbadet som precis har blivit inställt där. Vad tror ni jag kommer göra ikväll om inte bada ? ;)

Nåja, vi hörs och ni håller väl tummarna för att lillen tittar ut snart :)

Kommentarer
Postat av: feea♥ (felicia aulén) ~ sprallig glad tjej med många vimlade hypoteser!

FRÅGESTUND! Ställ frågor och bli länkad!

--->: http://feliciaaulen.blogg.se/2010/july/fragestund-pa-bada-bloggarna.html



puss (K)

SVARAR PÅ PRECIS ALLT!

2010-07-19 @ 11:32:52
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Jag vet faktiskt inte när, vet bara att det är i september någon gång :)

2010-07-19 @ 21:15:27
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0