Tiden bara flyger iväg ...

Idag då vi vaknade skulle jag ringa min BM för att få veta om provsvaren. Dock vaknade jag en timme efter att hennes telefontid hade slutat så de gick inget vidare. Jag låg kvar i sängen medans hjärtat klev upp, sen kom han in i rummet och sa att han hade ringt men min BM hade gått på semester och hennes vikarie jobbade tydligen inte måndagar men han hade pratat med specmödra, så imorron klockan åtta ska vi dit för att ta lite mer prover och även göra en ctg kurva. Senare i veckan har vi en tid i suderbyn för att få träffa en läkare där angående en igångsättning då besvären aldrig tycks försvinna.

Men förhoppningsvis vill vårt lilla hjärta komma ut snart, mamma och pappa längtar ju efter dig så otroligt mycket.

Sen for vi en sväng till lillpite, vi skulle hälsa på hos farmor och farfar, men dom var på stugan så vi begav oss dit. Satt där och surrade på ett bra tag och efter de for vi till Stefan, sen vidare till antnäs för att hämta stefan och hannas sista möbler som ÄNTLIGEN hade kommit.

Efter de for vi hem, var hemma en stund och sen for vi till norrfjärden för att låna pappas och cssis damsugare då våran har gått sönder. Vi måste ta och åka in till stan någon dag här under veckan och köpa oss en ny..

Nu har vi precis kommit hem och jag har precis kastat i mig lite mat i magen då jag inte nu får äta något förrens vi kommer hem från specmödra imorron.

Nu blir de att hänga upp tvätten som jag har tvättat och efter de väntar sängen!

Hoppas verkligen att bebis vill titta ut snart :)

På återseende

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Ja, det är samma här!

Jag vet inte hur många gånger jag sett alla avsnitt :p haha.

2010-07-19 @ 22:51:04
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0