Coca-cola

Jag och hjärtat kom precis hem från stan, vi for dit för att köpa en coca-cola. Jag blev så fruktansvärlt sugen.. Där han vi också med att träffa MAX-älskaren Christoffer och Melinda.. Haha, så vi stanna och surra med dom en snabbis och sen bar de av hemmåt.

Jag starta datorn för jag och hjärtat ska lägga oss i sängen och kolla på film då han kommer ur duschen. Vi börja nämligen se en film igår kväll men vi somnade bägge två, så de får minsann bli ett nytt försök ikväll. Men jag tror dock inte att jag kommer orka se hela då jag redan nu är supertrött. Nåja, hjärtat kanske orkar!  Jag kan ju ta och se filmen imorron på morron då jag vaknar..

Nu hör jag att han har duschat klart, så då ska jag ta och starta filmen!
På återseende & god natt!

Kommentarer
Postat av: crll

Men hur du låter sis... MAX-älskaren Christoffer .. nu känner jag att du mobbas lite!!!

2010-06-06 @ 22:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0