Då vare måndag igen.

Då var de måndag igen då, jag är trött vilket säkert beror på de ständigt dåliga vädret. De har regnat hela helgen vilket är väldigt trist. Men å andra sidan hade jag nog inte orkat göra någon ändå när jag har haft så ont. Men idag är de betydligt bättre, bara lite smått "mensvärk". För ett tag sen startade jag en tvättmaskin som jag hör är klar nu så jag ska nog gå och hänga upp den.

Imorgon blir de att kliva upp lite tidigare än vad jag brukar göra. Jag ska ta bussen till Norrfjärden just innan 11 och då ska jag traska till Linda och umgås med henne sen blir de även klippning.

Blir att vara där till kring två tiden för då blir de att traska vidare till MVC för en kontroll.

Nåja, nu ska jag kila.
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

tråkigt med trist väder..

2010-06-21 @ 13:11:07
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

ja det är ju visserligen sant :)

2010-06-21 @ 15:13:55
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0