En kväll med film och trevligt sällskap.

Jag kan inte sova.. Jag vet inte varför, nåja..

Tidigare under kvällen kom Stefan och Hanna hit och då drog vi och köpte godis för att sen kolla på en film dom hade tagit med sig, ingen aning om vad de var för film, men helt klart okej. Blev att äta en hel del gott till filmen, dock har jag haft mycke förvärkar under kvällen så jag hade lite svårt att koncentrera mig på att se filmen. Jag tog panodil, men icke att de hjälpte, sen efter Stefan och Hanna hade farit ställde jag mig i en varm dusch, till en början ville de inte ge med sig, men efter en stund lättade de litegrann iallafall vilket jag är väldigt glad över.

Sen vad Carina och Gunnar förbi en sväng också! Imorgon, vad ska man göra då? Vi hade en hel del saker vi skulle ut och göra imorron men vafan då ska de ju regna, så de blir nog att göra annat imorgon då istället.
Något förslag?

Nåja, nu ska jag lägga mig och försöka sova igen.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

ja men absolut :)

2010-06-19 @ 20:37:48
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

tack så jättemycket!

2010-06-20 @ 17:22:27
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0