:)

Idag har jag varit och gjort lite ärenden inne i stan. Varit och skrivit på nå papper också på backa. Så då var även de klart. Känns skönt! Då vi kom hem så tittade pappa, cissi och grabbarna förbi. Sen kom även Maiken och Anette hit en sväng.  Dom for för en stund sen, har hållt på en del ute på gården idag.

Snart ska vi in till stan och handla lite mat och så. Sen blir de nog bara att ta de lugnt framför tvn.

Snart är även Johans och Pamelas flyttlass påväg hit till piteå. Ska bli riktgit roligt att dom flyttar hit. Då kan man ju träffa dom lite oftare än vad man hittils har kunnat göra.

Nu ska jag gå ut och se om hjärtat är redo för att fara in till stan!
På återseende!


Kommentarer
Postat av: marie

jo e klart systrar har oftas nån lik het ser nu på min syster dotter 2 månader gammal hon liknar mig och min syster så otroligt mycke e så skoj med barn ... jodå allt e bra med mig jobbar å står i

2010-06-04 @ 22:19:19
URL: http://kjamismian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0