Förseningskassan bör de heta!

Nu har hjärtat sluta jobbet så nu är han på väg hem, då han kommer hem ska vi till stan och göra lite ärenden. Idag har jag även ringt och bokat tid för att skriva faderskapet, men de fanns då ingen tid förrens i augusti. Nåja, de är ju ändå inte så långt borta, men samtidigt hade de varit skönt att få de bortgjort nu så man inte hade behövt tänka på de sen då lilleman kommer.

Sen har jag försökt få tag på försäkringskassan också för att höra vart papprena dom ska skicka ut har tagit vägen. Jag skickade in mödraintyget för över två veckor sen och när dom får de ska dom i sin tur skicka ut en massa papper till mig som jag ska fylla i men har inte fått dom ännu och börjar bli en del stressad över dom. För hippsvipps sitter vi snart här med vår lilla grabb och då vill man ju att allt inför föräldrarpenningen ska vara fixat så man kan börja ta ut dagar. Men som alltid är dom SEGA! Jävla förseningskassan!!!!!

Nåja, om jag skulle ha gjort mig klar nu då kanske eller? 

Vi hörs senare!

 

Kommentarer
Postat av: moster

Du kan vara lugn om dagarna för även om papprena inte är klara så skickar bb in papper då ni fått o ni kan ta ut dagarna . Du kan ju ringa om du vill skulle ge dig en del tips . Kram

2010-06-18 @ 20:18:30
Postat av: Lina J

Jag har heller inte fått papprena från försäkringskassan :S jävla sega..

2010-06-21 @ 15:17:54
URL: http://mittforstabarn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0