Full rulle hela dagen lång..

Idag har de varit rätt mycke, jag vaknade kring 10.30 och då la jag mig framför tvn för att kolla lite tv. Efter en halvtimme kom hjärtat hem och då satte vi oss och betalade lite räkningar, tyvärr ett ont måste. Sen drog vi in till stan och köpte jordgubbar och glass och efter vi hade varit på Coop drog vi hem och fixa lite på altan. Hjärtat skruvade klart de sista medans jag oljade in altan.

När altan var färdig börja hjärtat fixa till där vi ska så ny gräsmatta, duktig som han är.

Senare under eftermiddagen kom Stefan och Hanna förbi. Vi satt ute på altan och surrade lite innan vi begav oss till stan för att hämta släpet. Sen stod flyttning på schemat, Stefan och Hanna har nämligen köpt ett hus i Lillpite som dom fick tillträde till idag. Så vi var och hjälpte dom att flytta, visserligen så var de nog mer hjärtat som fick hjälpa till än jag då jag inte kan bära en massa. Men hjälpte till lite iallafall trots att jag kände mig mest ivägen.

Nåja, vi kom hem kring 23 tiden någongång. Då hoppa vi i duschen och efter de la oss i sängen och kolla på film, men självklart var de någon som somnade ifrån filmen på en gång. Kan ni gissa vem?

Själv kan jag inte somna, var jättetrött när vi for från Lillpite men nu är jag döööpigg, nåja.. Ska nog försöka sova snart.

Jo, förresten....
När tror ni att den lilla kommer, någon som vågar sig på en gissning?

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: eemmapeemma

hur ska du fira midsommar? :d

2010-06-25 @ 11:04:20
URL: http://emshiie.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Jag tror han pluppar ut på onsdag!

2010-06-25 @ 20:28:55
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0