Jag längtar som en tok.

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera här, men å andra sidan sitter jag nästan ingenting vid datorn nu mera & då jag väl sitter vid datorn är de oftast så korta stunder så jag brukar strunta i att skriva i bloggen.

Hade tänkt lägga ut en bild på magen men fick ingen bra bild då jag skulle försöka ta. Hjärtat får ta och hjälpa mig med de ikväll så kan jag lägga in en bild.

Om ca en timme slutar gubben jobba och då ska han köra mig till backa. Ska dit och skriva på ett papper och sen blir de nog att fara runt lite här och var inne i stan och handla. Börjar vara dax, allt här hemma är nästan slut så de börjar vara på tiden vi fyller på med lite mat och annat onödigt. Men under veckan har vi fan inte orkat.

& snart har vi en liten skatt här hos oss, som jag längtar. Funderar mycket på hur han kommer att se ut och vem av oss han kommer att vara lik. Hur han kommer vara osvosv... SOM JAG LÄNGTAR!

Nåja, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0