Skolavslutning för lilleman ikväll!

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött som jag är? Känns som om jag skulle kunna lägga mig och sova och typ sova 5 timmar till. Men tyvärr så funkar de inte så, jag kan ju lite ligga och sova hela dagen för då kommer jag sitta hur pigg som helst hela natten då jag ska sova. De får bli en tidig kväll ikväll istället.

Aldeles strax ska jag hoppa i duschen och börja göra mig klar inför kvällen. För när hjärtat kommer hem från jobbet ska jag se till så att maten är klar och sen blir de äta och efter de ska vi in till stan och fixa lite. Efter de ska vi på Oliwers examen vilket ska bli roligt.

Nåja, nu putar den lilla i magen ut med rumpan så de gör ont att sitta framåt lutad som jag nu gör, ska slita mig från datorn och hoppa i duschen!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ja visst är den! Har du fått bebben än?

2010-06-10 @ 20:12:44
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0