Undrar när den lille vill komma ut ?

Denna helg har varit otroligt jobbig då jag har haft mycke förvärkar, det fanns även misstanke om att jag läkte fostervatten så igår kväll var vi in till sunderbyn för att utesluta att jag läkte fostervatten. Som tur var så gjorde jag inte de och dom kolla även om de hade hänt något mera, jag hade ca 0.5 cm kvar av livmodertappen. Så mb i sunderbyn sa att de är inte riktgit dax ännu men de är inte långt kvar ännu.

Med andra ord kan de sätta igång när som helst, vi uppmanades att inte vänta allt för länge då värkarna väl satte igång utan vi skulle höra av oss på en gång.

Prata just med cissi i telefonen och nu ska jag gå och starta en tvättmaskin och sen börja plocka lite här hemma. Efter de ska jag väl dra damsugaren över golvet och om jag orkar ska jag även skura. Annars får hjärtat skura då han kommer hem från jobbet.

Undrar när lillkillen vill komma ut ?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror att han kommer natten mot fredag! :)

2010-06-28 @ 20:49:40
URL: http://formoonkeys.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Tack detsamma :D

2010-07-01 @ 16:34:24
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0