What doesn´t kill you

Igår kväll for jag och hjärtat in till stan och hyrde en film, de blev what doesn´t kill you. Baserad på en sann berättelse och jag tycker att den var rätt bra faktiskt.

Inatt har jag sovit riktigt dåligt, somnat och vaknat om vart annat. Sen vaknade jag kring halv 7 och kunde absolut inte somna om. Jobbigt, nåja.. Jag blev upp och gick och la mig i soffan och kollade på tv.

Senare i eftermiddag kommer pappa och grabbarna hit och äter tillsammans med mig och hjärtat, sen vet jag inte om pappa och hjärtat skulle skruva lite i pappas bil?

Nåja, nu ska jag lägga mig framför tvn en stund igen.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp, utan ansikte (Du får vara fullt påklädd eller ha som minst trosor/kalsonger)



-Skriv din längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att motverka de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak

2010-06-16 @ 10:07:08
URL: http://toppkroppens.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Absolut, på lördag lägger jag upp en bild! :)

2010-06-16 @ 11:28:54
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0