Sorry, blev inga uppdateringar.

Men nu när jag ändå sitter vid datorn så kan jag ju kasta in ett inlägg. Har ändå skickat iväg lite mail så lika att passa på att blogga lite nu då de fanns lite tid.

Igår var de fullspeckat schema. Var på lasarettet igår just efter klockan ett. Kring två tiden blev vi klara där. Då for vi till pappa och cissi och hälsade på där. Tur som vi hade blev vi bjudna på middag där. Kött, potatisgratäng och potatissallad. Sjukt gott var de måste jag då säga.

Efter vi hade varit där for vi en sväng till rosvik och hälsade på. Köpte några polkagrisstänger av Vickan då deras klass säljer för att samla in pengar till klasskassan.

Kring åtta tiden kom vi oss hem och då kom Jens hit för att skruva i skotern som han har här och sen kikade Jossan och David förbi också. Så de blev en relativt sen kväll igår. Somnade nog direkt huvudet tog i kudden då jag väl la mig för natten.

Idag har vi varit till Norrfjärden också. Hjälpte pappa som skulle hämta upp en säng från jysk. Så nu har Rasmus äntligen fått sig en ny säng. Så i natt kan han sussa gott.

Annars har vi väl inte gjort så mycket under eftermiddagen. Varit hemma och myst på bara. Men de är rätt skönt. Speciellt nu då jag inte har allt för mycket energi i kroppen. Blir trött så fort nu mera, men förhoppningsvis blir de nog bättre med tiden.

Nu började desperata hemmafruar om så jag ska fortsätta kolla på de, någon annan som kollar på de ikväll?



Hojres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0