Då var fredagen här då.

Åh, idag låg jag i sängen till 10.00. Snacka om skönt, var ett bra tag sen man kunde ligga kvar i sängen så länge. Jag vaknade kring 8 någonting och då startade jag datorn och slog på en film, riktgit bra var den.

Idag vet jag inte alls vad vi ska göra, gubben kommer snart hem från jobbet och då ska vi nog in till stan och handla en sväng inför middagarna under helgen. Men sen då? Ingen aning alls, får ta och fundera ut något. Är riktgit taggad för att hitta på något nu då jag för en gångs skull är pigg i kroppen.

För övringt är jag helt klar med min praktik nu, vet ni hur bra de känns ? Hur bra som helst kan jag då säga. Så nu är de ledighet som väntar mig tills lillkillen väljer att titta ut.

Nu ska jag läsa lite bloggar.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0