Grillning för hela slanten...

Igår när gubben kom hem från jobbet for vi och handla inför middagarna nu under helgen. Sen for vi hem och fixade lite och efter de drog vi till pappa och hälsa på. Satt där och surrade och bestämde att vi skulle grilla tillsammans på lördagen.. Medans vi satt där surrade vi med Vickan och Johan och de blev grillning även fredagen då.

När vi for hem så var vi snabbt och handla lite grillkol, sen hem och då kom dom hit. Vi grillade och surrade en hel de. Kring halv ett blev jag så fruktansvärlt trött så jag la mig för att sova, då for vickan och johan hem och hjärtat kom också och la sig.

Idag lördag, vaknade vi upp rätt tidigt. Halv åtta eller något, då åt vi frukost och efter de for vi in till stan för att kolla på en bilbarnstol till lillen som snart kommer. Sen for vi vidare till kåge.. Där var vi fram tills kring ett tiden, sen hem för att grilla. Men just innan vi var i piteå fick vi punka, fan så less jag är denna jävla bil! Punka efter e4:an, dock inte de bästa så hela fälgen for ju också. Nåja, bara bita i de sura äpplet. Pappa och Cissi kom hem ett reservdäck och sen for vi hem till oss för att grilla..

Supergott blev de, dom for precis hem & jag är supertrött.. De blir nog att lata sig i soffan resten av kvällen.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0