Sovmorgon..

Idag tror jag minsann att jag sov till kring 10 tiden. Inte alls illa, känner att min kropp är i lite bättre form idag än igår. Vilket man inte alls ska klaga på.

Snart ska jag nog hoppa i duschen och fixa mig lite, då C kommer hem från jobbet ska vi till luleå för att kolla på en bilbarnstol och eventuellt kolla på lite annat också. Som alltid, ska man iväg för att kolla på en grej så kollar man på mycket annat och får med sig mycket annat hem.

Juste, har tömt kameran och hade tänkt lägga ut någon bild på magen
Detta är en gammal bild på magen!



Denna bild är tagen under helgen...

Kommentarer
Postat av: Narra

grattis :-) visste inte att du vänta barn! kram.

2010-06-02 @ 03:26:36
URL: http://natalieansell.blogg.se/
Postat av: marie lidman

grattis fick höra av syrran att du ska ha barn va skoj

2010-06-04 @ 15:57:57
URL: http://kjamismian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0