Tack för en underbar helg.

Denna helg har varit kanon, men nu är man trött och pluggande återstår. Aldrig roligt men tyvärr är de ett ont måste.

Fredag- På förmiddagen städade jag här hemma. Då Christian kom hem från jobbet drog vi direkt till Rosvik för att skriva ut ett papper. Efter de in till stan för att hämta barnvagnen som hade kommit. Superfin var den, ska ta kort och lägga ut en bild på räservagnen ;)

Sen mot kvällen kom Hanna, Stefan, Johanna hit. Vi grillade och käka, supergott. Senare kom även Vickan, johan och även Malin tror jag de va? Vi sprelade kubb, biljard och singstar.

Kvällen blev lång, men vad gör de med trevligt sällskap?

Lördag- Då kom pappa och grabbarna hit. Christian och pappa skruva lite i pappas och cissis audi sen när dom var klar med de grillade vi kött, och lite annat och åt gratäng till.. Cissi kom hit efter jobbet. Sen surrade vi på och mös framför tvn med chips, dipp och morötter. mums! Pappa och Christian tog sig någon öl också.

Söndag- Var vi ute och fixa lite på gården, passa även på att ta hjälp av Rasmus och Oliwer för att panta bort all pant vi hade i garaget, så nu är de också bortgjort!

Sen for vi och åt mjukglass, mums!

Nu håller hjärtat på att klippa gräset, sen ska vi förbi Rosvik en snabbis och även förbi Norrfjärden för att lämna lite saker pappa och dom glömde.

Nu ska jag slita mig från datorn.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0