Bolibompa

Melker ligger på golvet och rullar runt för fulla muggar samtidigt som han kollar på bolibompa. Igår blev jag riktigt förvånad över honom då han vände sig från rygg till mage och sen drog upp benen så han stod som på knä. Herregud, rulla runt har han kunnat göra länge men redan börjar ställa dig på knä ? :O

Nåja, om man snart skulle ha gjort sig lite frukost då kanske? Eller jag kanske väntar med de tills Melker ska vila lite om ungefär en halvtimme.

Idag vet jag inte vad man skulle ha gjort, Christian kommer nog att jobba över idag och ja... Får se om Tora kommer förbi en stund eller inte.

Nu ska jag iallafall pussa lite på min favvobebis!
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Jag har liksom..ignorerat....typ. kändes jobbigt å jag orkade inte ta itu med dem...

2010-11-30 @ 10:02:32
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0