Film i sängen

Melker har precis somnat, han var vaken ovanligt länge idag inte för att de gör någonting för han har varit hur glad som helst & somnade sen utan tjorv. Christian for precis till skellefteå tillsammans med sin bror Johan för att köpa en komplett huv med ruta och mätarhus till vår skoter, lika att passa på när de kom ut en på blocket till kanonpris. Inte för att jag förstår att han orkar börja åka mot skellefteå den här tiden och köpa den när han börjar jobba 5 i morgon. Nåja ... Fast å andra sidan har han letat länge men alla andra annonser han ringt på så har de hunnit bli sålt. Dom är tydligen väldigt svåra att få tag på.

Jag ska nog ta och borsta tänderna och lägga mig i sängen nu och kolla på en film som jag har på datorn. Men förmodligen kommer jag nog att somna till den för jag är så fruktansvärt trött.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0