Fredag

Melker ligger i babygymmet och sprattlar och har skitroligt. På en liten stund ska han få lägga sig i sin säng och vila lite & jag har precis packat lite saker åt honom då han ska få sova hos farmor.

Själv är man inte den piggaste, igår fick christians mormor och morfar komma hit och vara med mig och Melker hela dagen då jag inte vågade bära omkring på honom. Igår på morgonen svimmade jag och var rätt yr även på kvällen.

Men dock känner jag mig piggare idag bortsett från förkylningen. Så de kommer nog vara rätt skönt att få vila upp sig.

Annars idag vet jag inte vad man skulle ha gjort faktiskt, nåja.. De återstår att se, blir iaf att handla efter vi har lämnat Melker på farmors jobb då hon slutar. Sen kanske de blir mys framför idol tillsammans med Christian men godis och dricka.

Jag ska nog ta rådet från Kalsson på taket och testa den där kuckelimuckmedicinen och se om den biter på mig. vad tror ni, hjälper den ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0