Köra saker hit och dit..

Under helgen har jag inte hinnit med att uppdatera. I fredags myste vi bara framför tvn och kollade på idol. Lördag då vi vaknade Ringde Carina (Melkers farmor) och fråga om hon inte skulle få ha Melker över natten vilket hon fick då jag och christian skulle köra lite saker från Rosvik till pappa och Cissi & de skulle bli väldigt sent för Melker och han skulle bli övertrött. Så de passade fint..

Samtidigt fick vi lite sovmorgon dagen efter, när vi vaknade åkte vi till Rosvik för att hämta Melker där vi blev kvar ett tag. Har beställt underställ till Christian och mig och självklart till Melker också som han kommer kunna ha nästa vinter, perfekt då man ska åka skoter. Beställde även en flecejacka och mössa till lilleman. Så de kommer väl i slutet på Januari vilket är tur, för de blev rätt dyrt, 1300:- & som vanligt blir man så fattig kring jul då man har köpt en del julklappar.

Nåja, då vi for från Rosvik igår åkte vi direkt till Jennifer som bjöd på fika eftersom att hon har fyllt år. Men vi blev inte så långvariga då Melker blev väldigt övertrött och trodde sig inte sova då de var så mycke folk och mycket nytt att kolla på då han aldrig varit där förut.

Mot kvällen kom Lars, Lena och Sara hit och hälsade på en stund. När dom for satte vi oss i soffan och hade lite myspys med julmust nå de ändå var 1:a advent.



Nu sitter jag iallafall framför tvn och gör ingenting, Melker vilar. Själv är jag lite trött då jag sovit fruktansvärlt dåligt under natten och Melker var sugen på att kliva upp och äta gröt redan 8. Man blir fort bortskämd att få sova länge som Melker nästan alltid gör, vi brukar nästan aldrig kliva upp före 9.

Nåja, nu ska jag lata mig framför tvn.
På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0