Trots att jag är mamma är jag även en människa..

Jag har tyvärr fått bli besviken på många av mina vänner. Trots att jag har blivit en mamma så är jag ändå en människa som behöver umgås med vänner.

Men tyvärr så har många av mina vänner valt att sluta höra av sig, som om jag inte kan umgås och hitta på saker med dom längre. Men bara för att man får barn så betyder inte de att jag inte kan umgås och göra saker.

Min son, han spenderar jag mycket tid med JA. Jag är mammaledig och är med honom om dagarna själv. Men han har en pappa också som är hemma på kvällarna och jag kan göra saker jag också precis som alla andra.

Men detta kommer väl inte ni att förstå förrens ni själva är i samma sitts.

Nåja, men de kanske är nu man har fått inse vilka som verkligen är ens vänner och inte. För sen har jag underbara vänner som fortfarande hör av sig och mer än gärna umgås med mig både under dagtid då jag är själv hemma med min underbara son och men även själv med mig och er vill jag tacka!

Ni är GULD!

Nåja, Tora är på väg hit och ska spendera några timmar tillsammans med mig och Melker. De ska bli roligt! Är alltid trevligt att sitta och surra med henne. Tack för att du finns gumman!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

Så har jag också känt, och tvärt om. Vissa "vänner" blev helt plötsligt jätte intresserade av mig och min bebis fast vi inte pratat på flera år? läskigt.

2010-11-29 @ 20:49:32
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Lina Johansson

förstår dig helt.. det är samma här.

2010-11-29 @ 23:22:07
URL: http://mittforstabarn.webblogg.se/
Postat av: sandra- Nickolai's mamma

Känner igen det där...men folks rätta färger visar sig

2010-12-03 @ 16:07:10
URL: http://mybabiesandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0