tvätta, städa, diska ...

Melker vaknade för 20 minuter sen så nyss var vi ner i tvättstugan och starta tvättmaskinerna. Så på en timme ska vi ner igen för att flytta tvätten vidare i tumlaren. Snart ska jag sätta igång med disken och sen försöka orka plocka lite här inne. Måste hålla igång så jag inte somnar, haha.. För tidigare när Melker vilade så försökte jag också vila men icke sa nicke att de gick. Så nu kan jag lika hålla igång för annars trillar ögonlocken ner.

De är alltid så här när jag är trött, försöker vila när Melker vilar och då han vaknar blir jag svintrött och skulle kunna somna inom ett par sekunder.

Nåja, disken diskas inte av dig själv i detta hushåll, så lika bra att gå och göra bort de nu.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: marie

bor ni it i hus???

2010-11-09 @ 23:56:54
URL: http://kjamismian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0