Idag är de ingen bra dag..

Idag blev de sovmorgon. Jag vaknade av mig själv 07.20 så jag klev upp och tog på mig kläder och så där. Efter 20 minuter hörde jag världens vackraste Melker surra och skratta i sängen sin. Så han sov till 07.40 & var världens gladaste då han vaknade. Han fick komma upp jag böt blöja och gjorde mat till honom och sen har han kollar på tv en stund och surrat på.

Nu har han precis somnat, så då satte jag mig här.

På ett tag kommer hjärtats mormor och morfar hit och dom ska köra mig till tandläkaren och sen ha Melker en stund medans jag är där. Åh, jag gruvar mig jag hatar verkligen att vara hos tandläkaren. Menmen, ett ont måste, eller måste och måste men.. Lika att fara dit, sista gratisbesöket nu då.

Nåja, nu blir de att göra lite nytta!
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0